Thursday, March 3, 2011

:: jom undi2!! ::

seperti biasa mingu2 ini,semua institusi pengajian am nya di malaysia kini,
 mengadakan rombakan majlis perwakilan pelajar mPP...
bermacam2 tragedi yang berlaku di universiti...
baru2 ini aku agak terkejut betapa kuatnya kebersamaan masing2
 yang berjuang dalam pemilihan ni,
sampai ader yang kene culik,gadoh2...aisyh,,,mcm pilihan raya poLitik tu jer...
ape2pun,di kolej kecil saya juga turut mengadakan pelihan raya kampus..
hari aku nak nak mengundi niyh,jadi pengundi je larh...nak bertanding rase tak layak je lagi..
tak payah la susa, kita tahu diri kita berdiri setakat mana..
namun dengan bangganya aku mengucap selamat berjuang buat rakan sekuliah yang 
bertanding...[dik mai,anis afi,anissya,ammar,fathi n azmi
kamu pasti hebat!!!


(dik mai n anis afi.....chaiyOk2!!)


fathi n azmi....haha...ko pasti berjaya...=)


anisSya n ammar...ala,ok punya..=)

dan pagi ini juga aku akan tunaikan tanggungjawab seorang pelajar yang 
akan mengundi nanti....insyaAllah jgn risau yer,bib akan undi korang2 laaaaa....
sape nak undi orang yang tak layak bukan?
logiknya bila ingin memilih pemimpin,
identiti utama yang aku lihat adalah....
*kuatnya ikatan beliau dengan rObb nya....

semestinya itu kretiria yang aula b4 yang laen seperti *keterampilan,*jatidiri yang teguh
serta *kecermelangan akademiknya....
inSyaallah.....
sekian!jumpa lagi=)


2 comments:

  1. waiting for ur turn to be elected next
    =)

    ReplyDelete
  2. kakak.......
    um,tak tahulah biler waktu itu akan tiba??....

    ReplyDelete